ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ REHAU PLANNER
Κανονισμός Εκδ. 1.0 /20.05.2023
ΑΡΘΡΟ 1. ΟΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ REHAU PLANNER
Η Πλατφόρμα Σχεδιασμού REHAU PLANNER, μια διαδικτυακή πλατφόρμα διαθέσιμη στη διεύθυνση: http://planners.rehau.gr στο εξής αναφερόμενη ως «ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ»
Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ της ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ REHAU PLANNER είναι η RAHAY Μ.Ε.Π.Ε., φέρουσα την έδρα της στη διεύθυνση Βασιλέως Κωνσταντινου 38 & Ηρας, 19400 Κορωπί Αττικής, Αριθμός ΓΕΜΗ 1423101000, Κωδικός φορολογικού μητρώου EL0956062307.
Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΔΙΑΣΜΟΥ διεξάγεται και υλοποιείται από τον οργανισμό Create Direct SRL, με έδρα το Βουκουρέστι, οδός Siriului 42-46, 3ος όροφος, περιοχή 1, Βουκουρέστι, εφεξής αναφερόμενος ΦΟΡΕΑΣ
Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού (εφεξής «ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ»). Οι όροι και οι προϋποθέσεις του παρόντος Κανονισμού, όπως περιγράφονται παρακάτω, είναι δεσμευτικοί για όλους τους συμμετέχοντες στην ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τον Κανονισμό και να προβεί σε δημοσιοποίηση των αλλαγών.
ΑΡΘΡΟ. 2. ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Σκοπός της ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ της REHAU είναι να βελτιστοποιήσει και να ρυθμίσει την επικοινωνία μεταξύ της REHAU και των εταιρειών σχεδιασμού τεχνολογίας κτιριακών εγκαταστάσεων (εφεξής «ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ» ή «ΧΡΗΣΤΗΣ» της πλατφόρμας).
Επιπλέον, θα συνδέσει όλα τα ολοκληρωμένα αντικείμενα με την τρέχουσα σύμβαση προμήθειας με τον ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ.
ΑΡΘΡΟ. 3. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ REHAU θα διοργανωθεί και υλοποιηθεί από την 1η Ιανουαρίου 2023 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 ("Διάρκεια Προγράμματος"). Η διάρκεια του προγράμματος δύναται να παραταθεί μέσω του παραρτήματος του παρόντος Κανονισμού που θα δημοσιευθεί στην πλατφόρμα.
ΑΡΘΡΟ. 4. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΣΕΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ REHAU
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλα τα συστήματα και υπηρεσίες κατασκευών που διατίθενται στην αγορά από την REHAU Μ.Ε.Π.Ε., στην Ελλάδα, από τις σειρές προϊόντων RAUTITAN, RAUPIANO, FHK-RAUTHERM S/RAUTHERM SPEED, RAUGEO, AWADUKT Thermo, RAUBASIC, NEA SMART 2.0 (εφεξής αναφερόμενα ως «ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ»).
ΑΡΘΡΟ. 5. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Κάθε νομική οντότητα ή αυτοαπασχολούμενο φυσικό πρόσωπο που είναι εγγεγραμμένο στη Ρουμανία, του οποίου ο κωδικός NACE ανήκει στην ομάδα 711:7111 αρχιτεκτονική, 7112 μηχανική τεχνολογίας κτιρίων σύμφωνα με την κωδικοποίηση NACE της Ελλάδας, έχει δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Για τη συμμετοχή, ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας / εξουσιοδοτημένο φυσικό πρόσωπο οφείλει να υπογράψει συμφωνία Σχεδιαστή, Planner, ως σύμβαση προμήθειας με τη REHAU και να δημιουργήσει λογαριασμό στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr.
Ο λογαριασμός καθίσταται έγκυρος μόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας μεταξύ της ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ/ ΧΡΗΣΤΗ και, μετά τη μεταφόρτωση της σύμβασης προμήθειας στην ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ από τη ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Οι λογαριασμοί των συμμετεχόντων δημιουργούνται απευθείας στη φόρμα εγγραφής στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση δωρεάν και να συμπληρώσουν στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr.
Οι διοργανωτές και άλλες εταιρείες που εμπλέκονται στην οργάνωση και τη διεξαγωγή της ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ δεν μπορούν να συμμετάσχουν. Το δικαίωμα συμμετοχής ανήκει αποκλειστικά στο νομικό πρόσωπο που πληροί τις προϋποθέσεις που επιβάλλει ο Κανονισμός. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι υποκείμενη της πλήρους και ανεπιφύλακτης αποδοχής των διατάξεων του παρόντος Κανονισμού.
ΑΡΘΡΟ 6. ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Στην ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ θα ληφθούν υπόψη όλα τα σχέδια που έγιναν από τον ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ (ο ΧΡΗΣΤΗΣ του προγράμματος), τα οποία καταχωρήθηκαν στον ιστότοπο κατά τη διάρκεια του προγράμματος και ενδέχεται να περιέχουν προϊόντα της REHAU Μ.Ε.Π.Ε.
Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ θα μπορεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα δημιουργώντας έναν λογαριασμό στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr . Ο λογαριασμός ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ μπορεί να δημιουργηθεί με πρόσβαση στον ιστότοπο http://planners.rehau.gr και συμπληρώνοντας τη φόρμα εγγραφής. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την εγγραφή. Πρέπει να προσπελάσει τον σύνδεσμο που περιέχεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό, βάσει του οποίου θα πραγματοποιήσει όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος. Από τη στιγμή της λήψης των δεδομένων μέχρι την έγκριση ενός λογαριασμού για έναν συμμετέχοντα, η Διοργανώτρια Εταιρεία έχει στη διάθεσή της ένα μέγιστο διάστημα 10 εργάσιμων ημερών. Εντός ενός μέγιστου διαστήματος 10 εργάσιμων ημερών από τη δημιουργία του λογαριασμού, ο συμμετέχων θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα τον ενημερώνει κατά πόσο ο λογαριασμός έχει εγκριθεί ή όχι. Ο χρήστης θα αποκτήσει πρόσβαση στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr και θα συνδεθεί στον λογαριασμό που δημιουργήθηκε στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας το «όνομα χρήστη» και τον κωδικό πρόσβασης που καταχωρήθηκαν στη φόρμα εγγραφής.
Για να επωφεληθεί , ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ πρέπει να προσθέσει τα σχέδια που εκτελεί στον λογαριασμό του.
Κάθε σχέδιο θα αποτελείται από 3 στάδια: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Ο Χρήστης οφείλει να ολοκληρώσει τα στάδια ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ και ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ* ενός σχεδίου καθώς αυτά συμβαίνουν. Κανένα έργο που έχει ολοκληρωθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος δεν μπορεί να προστεθεί στο πρόγραμμα. Επίσης, οι δημόσιοι διαγωνισμοί δεν μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Σχεδιαστών REHAU.
*δεν αποτελούν όλα τα στάδια ευθύνη του Σχεδιαστή. μόνο ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ και η ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ – το στάδιο ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ πραγματοποιείται από τη ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Συσσώρευση πόντων
Τι πρέπει να κάνει ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ για να λάβει πόντους:
Σε αυτό το στάδιο, ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ πρέπει να συμπληρώσει τις ακόλουθες πληροφορίες:
- τη δημόσια διεύθυνση όπου θα υλοποιηθεί το έργο: νομός, πόλη, οδός
- τον τύπο κατασκευής
- τη δομημένη επιφάνεια
- το στάδιο του έργου (έγκριση πριν την κατασκευή/πριν την εκτέλεση, αλλά με άδεια δόμησης)
- την ημερομηνία παράδοσης του έργου / εκτιμώμενη ημερομηνία έναρξης έργου
- περιγραφή έργου
- πιθανές σειρές προϊόντων REHAU (σύμφωνα με το ΑΡΘΡΟ 4)
- επισήμανση κατά πόσο απαιτείται τεχνική υποστήριξη από τη REHAU
- επωνυμία εταιρείας δικαιούχου / επενδυτή
- κατασκευαστικά σχέδια
Ο χρήστης πρέπει να ολοκληρώσει αυτό το στάδιο τουλάχιστον 1 μήνα πριν από την ημερομηνία έναρξης του έργου. Εάν το έργο ξεκινά νωρίτερα από 1 μήνα, το έργο θα θεωρηθεί μη έγκυρο από τη ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Μετά την επαλήθευση των δεδομένων από τη Διοργανώτρια εταιρεία, ο Σχεδιαστής θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει ότι το έργο έχει εγκριθεί και θα έχει το δικαίωμα να προχωρήσει στο στάδιο 2.
Στάδιο 2 – ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
Το έργο θα παραμείνει στο στάδιο 1, έως ότου ολοκληρωθεί ο τεχνικός σχεδιασμός από τον ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ/ΧΡΗΣΤΗ.
Στο Στάδιο 2, ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ πρέπει να μεταφορτώσει τη λίστα των υλικών που απαιτούνται για το έργο και τα σχέδια εκτέλεσης εάν είναι διαθέσιμα.
Μετά την επαλήθευση των δεδομένων από τη ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα επιβεβαιώνει ότι το έργο έχει εγκριθεί και θα έχει το δικαίωμα να προχωρήσει στο στάδιο 3.
Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα μετακινήσει το έργο στο στάδιο 3 στην αρχή της κατασκευής του. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα ενημερώνει ότι το έργο έχει εισέλθει στο στάδιο ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.
Το στάδιο ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ μπορεί να ολοκληρωθεί μόνο αφού ολοκληρωθούν όλες οι παραδόσεις και οι πληρωμές των προϊόντων REHAU για αυτό το έργο και ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ θα ενημερωθεί μέσω της πλατφόρμας και από τον σχετικό αρμόδιο επικοινωνίας REHAU.
Η επικύρωση των πληροφοριών θα εκτελείται μετά από κάθε στάδιο του έργου. Για να αποκτήσει πρόσβαση στο επόμενο στάδιο του έργου, ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ πρέπει να έχει λάβει επικύρωση του προηγούμενου σταδίου από τη ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε περίπτωση που η Διοργανώτρια Εταιρεία διαπιστώσει ότι ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ έχει δηλώσει λανθασμένες/ψευδείς πληροφορίες σχετικά με το στάδιο του έργου, ανεξάρτητα από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ακυρώσει το έργο και δεν θα χορηγήσει πόντους στον ΣΧΕΔΙΑΣΤΗ.
Μετά την τελική Επικύρωση του έργου, η Πλατφόρμα δημιουργεί αυτόματα ένα παράρτημα στη σύμβαση προμήθειας (ανατρέξτε στο συνημμένο – Παράρτημα στη σύμβαση προμήθειας)
Το παράρτημα περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες:
Προκειμένου να επωφεληθεί από τους πόντους bonus, ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ πρέπει να συμφωνήσει με όλους τους όρους του Παραρτήματος που παρέχονται από την Πλατφόρμα Σχεδιασμού.
Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ θα λάβει μέγιστη αξία 3% επί της Καθαρής αξίας των προϊόντων REHAU που χρησιμοποιούνται στο έργο αφού επικυρωθούν και τα 3 στάδια από τη Διοργανώτρια Εταιρεία. Η αξία των προϊόντων υπολογίζεται με βάσει τις τιμές μονάδας του τιμοκαταλόγου που παραδόθηκε για το συγκεκριμένο έργο ως καθαρές τιμές* (χωρίς ΦΠΑ).
Αυτή την τιμή του 3% κατ' ανώτατο όριο της Καθαρής αξίας θα λάβει ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ/ΧΡΗΣΤΗΣ με τη μορφή «ΠΟΝΤΩΝ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ». Για την αξία μετατροπής των πόντων σε ΕΥΡΩ, 1 πόντος ισοδυναμεί σε αξία με 10 ΕΥΡΩ
Χρήση πόντων
Οι συσσωρευμένοι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη λήψη βραβείων. Τα βραβεία θα τα βρείτε στον ιστότοπο της πλατφόρμας ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (REHAU PLANNER) στην ενότητα Κατάλογος. Καθώς επιλέγονται βραβεία, η αξία σε πόντους για τα επιλεγμένα προϊόντα αφαιρείται από τη συνολική βαθμολογία του συμμετέχοντα.
Τα βραβεία που θα επιλέξουν οι συμμετέχοντες από το εικονικό κατάστημα με βάση τους συσσωρευμένους πόντους θα αποσταλούν στη διεύθυνση του νομικού προσώπου που δηλώθηκε στη φόρμα εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιλογής και θα παραδοθούν έναντι τιμολογίου με μηδενική αξία χρέωσης (ποσό τιμολογίου 0).
Ο κατάλογος βραβείων διατίθεται διαδικτυακά στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr.
Ο κατάλογος βραβείων ενδέχεται να αλλάξει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την τιμή τους.
Οι πόντοι που συγκεντρώθηκαν από τον Σχεδιαστή εντός διαστήματος ενός μήνα και δεν δαπανήθηκαν τον συγκεκριμένο μήνα θα μεταφέρονται στους επόμενους μήνες μέχρι την εξάντλησή τους, αλλά όχι αργότερα από τις 31 Μαρτίου του επόμενου έτους. Μετά από αυτήν την ημερομηνία, οι πόντοι που δεν δαπανήθηκαν γίνονται «0» («μηδέν»).
ΑΡΘΡΟ. 7. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ
Για να μπορέσει ένας ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ να συμμετάσχει σε αυτό το πρόγραμμα και να λάβει τα διαθέσιμα βραβεία, πρέπει να διασφαλίσει ότι πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
ΑΡΘΡΟ. 8. ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ
Η λίστα βραβείων θα είναι διαθέσιμη καθ' όλη τη διάρκεια της εκστρατείας στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr. / στην ενότητα Κατάλογος. Η λίστα βραβείων ενδέχεται να αλλάξει ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των βραβείων στα αποθέματα των προμηθευτών. Ο συνολικός αριθμός των βραβείων θα εκτιμηθεί στο τέλος της περιόδου της εκστρατείας, με βάση τον αριθμό των συμμετεχόντων που πληρούν τις προϋποθέσεις νίκης και τον αριθμό των βραβείων που ζητήθηκαν.
ΑΡΘΡΟ. 9. ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Η Διοργανώτρια εταιρεία του προγράμματος πίστης δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, των εξής:
9.1. Έντυπα εγγραφής ή παραγγελίες που λαμβάνονται μετά την ημερομηνία λήξης της εκστρατείας,
9.2. Απώλειες ή καθυστερήσεις που σχετίζονται με την εγγραφή στον ιστότοπο (για παράδειγμα, ενδεικτικά και χωρις περιορισμό) τεχνικές βλάβες που είναι ανεξάρτητες από τη βούληση της Διοργανώτριας εταιρείας,
9.3. Οι καταστάσεις όπου οι συμμετέχοντες εισάγουν στην ιστοσελίδα λανθασμένα ή ελλιπή δεδομένα.
9.4. Απώλειες, καθυστερήσεις ή άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την εγγραφή στην Εκστρατεία, που αποδίδονται στον πάροχο υπηρεσιών Διαδικτύου ή τη σύνδεση στο διαδίκτυο του ατόμου που επιθυμεί να εγγραφεί στην Εκστρατεία.
9.5. Απροειδοποίητες διακοπές/δυσλειτουργίες του παρόχου υπηρεσιών διαδικτύου ή αποκλεισμός της εσωτερικής πρόσβασης λόγω συμφόρησης δικτύων σε περιόδους έντονης κίνησης.
9.6. Περιπτώσεις όπου οι συμμετέχοντες εισάγουν σχέδια που δεν περιέχουν προϊόντα REHAU ή συνεργάζονται με μη εξουσιοδοτημένους διανομείς.
9.7. Την ευθύνη για την αποκατάσταση των ελαττωμάτων κάθε είδους των αντικειμένων που αντιπροσωπεύουν τα έπαθλα. Τα προϊόντα θα συνοδεύονται από πιστοποιητικά εγγύησης και οποιοδήποτε αίτημα επανόρθωσης θα απευθύνεται από τον συμμετέχοντα απευθείας στον προμηθευτή αυτού του προϊόντος σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του πιστοποιητικού εγγύησης που εκδίδεται από αυτόν τον προμηθευτή.
9.8. Περιπτώσεις όπου το έπαθλο που επέλεξε ένας συμμετέχων δεν βρίσκεται πλέον στο απόθεμα του προμηθευτή τη στιγμή της παραγγελίας.
9.9 Οι νικητές των βραβείων δεν μπορούν να επιλέξουν να λάβουν τα έπαθλα σε μετρητά ή άλλα είδη, ούτε να ζητήσουν αλλαγή στα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων.
Άρθρο 10. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Για τους σκοπούς του παρόντος Κανονισμού, ως ανωτέρα βία νοείται οποιοδήποτε γεγονός που δεν μπορεί να ελεγχθεί, να διορθωθεί ή να προβλεφθεί από τη Διοργανώτρια Εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης της αδυναμίας της Διοργανώτριας Εταιρείας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνονται βάσει του Κανονισμού λόγω περιστατικών πέραν του εύλογου ελέγχου της, η ανάκυψη των οποίων καθιστά αδύνατη τη συμμόρφωση από πλευράς της. Εάν ένα γεγονός ανωτέρας βίας ή τυχαία περίπτωση εμποδίσει ή καθυστερήσει ολικά ή εν μέρει την εκτέλεση του Κανονισμού και τη συνέχιση του προγράμματος επιβράβευσης, η Διοργανώτρια Εταιρεία απαλλάσσεται από την ευθύνη για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της για το διάστημα κατά το οποί ο αυτή η εκτέλεση θα παρεμποδιστεί ή θα καθυστερήσει. Η Διοργανώτρια Εταιρεία, σε περίπτωση που επικαλείται ανωτέρα βία ή τυχαία περίπτωση, υποχρεούται να ειδοποιήσει τους Συμμετέχοντες για την ύπαρξή της εντός 5 εργάσιμων ημερών από την εμφάνισή της.
Για τους σκοπούς του παρόντος Κανονισμού, τα ακόλουθα γεγονότα είναι τυχαίες περιπτώσεις, μεταξύ άλλων: α) απώλεια βάσεων δεδομένων. β) αποτυχία του συστήματος αποθήκευσης δεδομένων και απονομής βραβείων. γ) σφάλματα εκτύπωσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προκαλούνται από ανθρώπινο λάθος. δ) απόπειρες απάτης του μηχανισμού προγράμματος πίστης με ηλεκτρονικά ή άλλα μέσα. ε) κάθε ρύθμιση που ενδέχεται να προκύψει μετά την έναρξη ισχύος του Κανονισμού και η οποία μπορεί να απαγορεύσει ή να τροποποιήσει τους όρους του.
Άρθρο. 11. ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ
Σε περίπτωση διαφωνιών μεταξύ της Διοργανώτριας Εταιρείας και των Συμμετεχόντων στην Εκστρατεία, θα προσπαθήσουν να τις επιλύσουν πρώτα και κύρια με φιλικό διακανονισμό. Η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και δεν θα λάβει μέρος σε διαφορές που σχετίζονται με δικαιώματα ιδιοκτησίας σχεδίων και πληροφοριών που περιέχουν δεδομένα σχεδιασμού και αποδεικνύουν τη χρήση των προϊόντων REHAU στον σχεδιασμό. Η Διοργανώτρια Εταιρεία δικαιούται να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα σε περίπτωση απόπειρας απάτης του συστήματος, κατάχρησης ή οποιασδήποτε άλλης προσπάθειας που μπορεί να επηρεάσει την εικόνα ή το κόστος αυτού του προγράμματος επιβράβευσης. Σε περίπτωση εντοπισμού προσώπων που έχουν επηρεάσει ή διευκολύνει την απόκτηση βραβείων, η Διοργανώτρια Εταιρεία θα ειδοποιήσει τους αρμόδιους φορείς. Η προαναφερθείσα λίστα δεν είναι περιοριστική και χρησιμοποιείται μόνο επεξηγηματικά
Άρθρο 12. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ
Οι Κανόνες συμμετοχής/ανάπτυξης διατίθενται δωρεάν σε όλο το πρόγραμμα επιβράβευσης για οποιονδήποτε αιτούντα στη διεύθυνση http://planners.rehau.gr. / .
Άρθρο 13. ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ
Η παρούσα εκστρατεία δύναται να διακοπεί σε περίπτωση ανωτέρας βίας ή τυχαίου περιστατικού ή σε περίπτωση αλλαγής του νομικού πλαισίου, η επέλευση των οποίων θα απαιτούσε την αύξηση του προϋπολογισμού που διατίθεται για την οργάνωση και ανάπτυξης αυτής ή την καθιστούν μη επιτρεπόμενη πλέον βάσει νόμου.
Άρθρο 14. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οποιοσδήποτε συμμετέχων επιθυμεί να αναφέρει στη Διοργανώτρια Εταιρεία πράξεις που σχετίζονται με την εκστρατεία ενθαρρύνεται να το πράξει αμέσως αφού λάβει γνώση της πράξης που επιθυμεί να αναφέρει στη Διοργανώτρια Εταιρεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου office@createdirect.ro.
Engineering progress
Enhancing lives